rockyjasmine

Äntligen hemma!

Kategori: Allmänt

Puuh, nu ligger ja i min säng, har nyss vaknat. Är trött nu, var trött igår ;)
5 timmar på bussen igår, men en liten bit av bussturen så satt de en snygg kille bredvid mig :)
Nu är man hemma hos hundarna igen, skönt att komma tillbaka hem till Rocky, mitt allt :) Han finns allid där, om man är ledsen,glad,sur osv. Han bryr sig inte vad man har på sig eller liknande, men helst vill han att ja ska ha mjukisbyxor. Då blir de godisregn när jag är duktig // Rocky.

Kan inte sova mer nu, för Ceasar springer runt o piper o skäller på katten :(
Så jag ska snart gå upp o bada o fixa massa,tvätta håret o så :) .. sen ska ja äta o sen ut med hundarna ^^


Idag händer de inte så mycket tror ja, de ja brukar träffa ..

Jimmy, han har skadat sig, tack vare att han åkt cross när han va onykter ^^

Simon, är på ullevi.

Andreas, Jobbar :(

Som ni märker så umgås ja mest med killar ;) de är hääärligt.
Vill inte lära känna nya tjejer, de brukar vara så bitchiga :(

Peeeeeace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: