rockyjasmine

Ny uppdatering

Kategori:

Oj, ja då var det dags att uppdatera. Dock så är det fortfarande samma person som skriver, fortfarande 17 åriga Jasmine ^^
Jaha, vad har hänt den senaste tiden då.. hmm..
Från att vara modell som jag försökte vara i förra inlägget så är jag nu en heeelt vanlig skolflicka :(
 Har gått i "nya" skolan sen vi började den 21:a augusti. Men har tyvärr inte varit där så mycket då jag har haft/har viiiidrigt ont i magen.. dag ut o dag in. Därför var jag på akuten i torsdags,där jag först fick träffa två väääldigt söta pojkar som påstod sig vara sköterskor *hihih*, Både jag och sandra tittade o log ^^ sen fick jag träffa en läkare som satt o stirra mig på brösten när han prata med mig :p, de blev lite smått oroliga eftersom jag berättade att pappa har Crohn... så de skickade mig till Medicin, så idag fick jag en lapp om att jag skulle bli kallad till Medicin för undersökning om ca 2-3 månader. Hmm .. vad hände mer idag..? Jo, jag slutade skolan som vanligt .. gick upp till krämaren för att köpa en present till mormor som fyller den 11:e septemper..
Inne på krämaren så träffade jag min syster Teresia ( teresia87.blogg.se) och hennes kille Danne. Hon ville följa med hem, så jag väntade tills hon var klar med sitt ärende så åkte vi bussen tillsammans :)
Väl hemma så badade vi Ceasar ^^ Kort kommer nog upp på systers blogg. Nu har jag tänkt stänga av datorn, lägga mig i sängen och kolla på TV en liten stund innan jag deckar xD
Ska upp tidigt imorgon då jag börjar skolan klockan 8.Måste åka buss klockan 7.05.
Så nu får ni ha det bra & sova gott ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: