rockyjasmine

Orolig

Kategori:

Jaha då sitter man i skolan o väntar på nästa lektion, hade nyss engelska lektion och kollade då på miss marple, döö tråkig film :(
Nästa lektion blir Medicin, som jag hoppas är lite roligare.Sen har vi lunch och sedan ska våran omogna klass på föreläsning om stroke, Hoppas verkligen inte man måste skämmas.
Hoppas de kan vara tysta och lugna och fatta att föreläsningar är intressanta.
Det finns en oro inom mig just nu, Min kära syster är ju som sagt påväg eller i asien, vad vet jag ^^ 
Har inte hört någonting ifrån henne så jag väntar och väntar o hoppas på att hon ska höra av sig snart :) 
 
Skriver snart igen.. ciaaoo

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Åh är hon påväg nu ?:D va sköj :)
    Föreläsningen va intressant Jao :D

    2012-10-04 | 19:08:03
  • Teresia säger:

    Hahaha I´m Aliiiiiive

    2012-10-06 | 21:03:19
    Bloggadress: http://www.teresia87.blogg.se

Kommentera inlägget här: