rockyjasmine

Fortfarande håltimme..

Kategori:

 Jaha då sitter man fortfarande vid datorn, för man har fortfarande håltimme som ni kanske förstår ^^ 
Jag och Sandra gjorde klart vårat grupparbete om fobier förut :)
Så nu är vi helt klara med de, vi blir alltså lediga två psykiatripass framåt :)
 
Nu sitter jag och lyssnar på massa speed versioner av låtar. Och även på Gangnam Style och stiftelsen- vart jag än går. Båda de två sista låtarna är Fredriks fel! 
 
Jag har kommit på en sak.. Teckenspråk är intressant! Jag tror jag borde lära mig de, man kan prata med så himla många då.. Nu ska jag fundera mer på det så hörs vi senare! 
 
Ciiaaaaaao
 
 

Kommentarer

  • sandra säger:

    ja men du det är inget nytt ;P vi har ju suttit här väldigt länge nu ;P

    ja men du det är ju trevligt det ;)

    ja det är intressant med teckenspråk o ja man kan prata med många då :P

    2012-10-10 | 10:49:34
    Bloggadress: http://tippensandra.blogg.se

Kommentera inlägget här: