rockyjasmine

Dagen igår..

Kategori:

Igår blev jag först väckt vid 07 av att pojkvännen helt plötsligt skulle sova efter att ha varit vaken hela natten, jag somnade dock om ganska snabbt igen som tur var ^^ vaknade sedan vid 14 ungefär och gick upp och duschade och gjorde oss iordning för att åka in till Norrköping för att gå på marknaden,Pontus och Philip skulle åka karuseller och sedan blev det att ta plats för att se fyrverkerierna! Det var en ganska trevlig dag, förutom att jag gick runt och hade ångest o kände mig superstressad o irriterad konstant.
Nu har vi precis vaknat igen, och ska snart göra oss iordning för att åka in till Norrköping kl.16.33, ska idag gå på marknaden, gå till något spelställe, karuseller och sedan fyrverkerierna igen. Dock känner jag mig redan orolig att det ska bli likadant som igår :( men vad gör man inte för sin pojkvän :)<3
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: