rockyjasmine

Sen sist

Kategori:

Jahaaa, det var ett tag sen sist jag skrev någonting.. Men nu är jag här och skriver igen.. 
 
Sen sist så har jag varit genomsjuk och fyllt år.. 
Jag var så förkyld att jag knappt kunde svälja för jag hade så ont i halsen :(
 
Men i onsdags fyllde jag år så nu blir de partyliiiv? 
Neeej inte riktigt, kanske någon gång ibland för att få de lite socialt men absolut inte för att dricka enbart...
 
Önskar Syster var hemma i Sverige/Örebro. Då kunde vi ha dragit ut på krogen o dansat loss.. men jag får vänta tills du kommer hem i vår.. då kan vi sätta oss på en uteservering o chilla :D 
 
Ja, hur var då min födelsedag.. kan ju inte säga att det var världens roligaste men den va nog precis som alla andra tidigare.. 
Jag fick massa pengar, en dator och 2 navelsmycken. 
 
Nu får vi se hur många som kommer vilja dra ut mig på krogen då...
 
 
Nu ska jag gå på stan på min håltimme :) 

Ciiiaaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: