rockyjasmine

Skolan ..

Kategori:

Jaha, då sitter man i skolan o klockan är 09.35, har håltimme fram till 12.25 .. 
Undra va man ska göra under den tiden då.. 
Hade nyss svenskaredovisning tillsammans med Sandra som gick extremt bra ^^ 
Vi skulle skriva och berätta om en diktare, vi hade Verner von Heidenstam. 
Passar på att fördröja tiden med att skriva lite här, helt ointressant men bara som tidsfördriv :) 
Jag och Sandra ska nog springa runt på stan en stund när det öppnat ^^ Men ska inte gå dit än för vi vill inte hänga på låset, de känns lite desperat ^^ Jag vill kolla på nya skor, för de tycker JAG att jag behöver, fast egentligen inte :p, Sen vill jag kolla på kläder för jag har rensat min garderob o varit duktig, men min garderob känns tom :(
 
Från det ena till det andra så åker min syster(www.teresia87.blogg.se) till Asien idag o kommer inte tillbaka förrän om 6 Månader, gud vilken längtaaaaan ;o Jag älskar min syster såå mycket, hon finns alltid där för mig. 
 
Nej nu ska jag ta o hjälpa Sandra fixa en blogg, för hon fixa tydligen inte hur hon skulle skaffa ett konto, kanske återkommer någon mer gång under min håltimme ^^ 
 
Ciiiaooo

Kommentarer

  • Teresia säger:

    Du är världens bästa syster du o en vacker dag ska jag ta med dig ut i världen :-)

    2012-10-03 | 11:47:36
    Bloggadress: http://Teresia87.blogg.se

Kommentera inlägget här: