rockyjasmine

Åååh jag vill ha..

Kategori:

Jag har kommit fram till att jag just nu vill köpa kläder, för jag tycker jag behöver lite nytt men har inte pengarna för det, vill även läsa en bok som är fortsättningen på "14 år till salu". Den verkar sjukt bra, har ju läst "14 år till salu" Så det skulle vara kul att läsa även den.. Jag funderar på att börja sola solarium så jag slipper vara så blek ^^ 
Jag vill ha pengar så jag kan köpa kläder! Inte i födelsedagspresent om 5 veckor utan NU, bara för att jag är så snäll och behöver det ;o 
Om 5 veckor när jag blir 18 så vill jag ha presenter såklart :D Känner du dig skyldig? :D
 
Ciaaaooo

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Just det 18 bliru. vi får se om jag kommer på nåt xd

    2012-10-04 | 19:06:21
  • Teresia säger:

    Jag ska se till att fixa något grymt till dig :)

    2012-10-06 | 21:01:44
    Bloggadress: http://www.teresia87.blogg.se

Kommentera inlägget här: