rockyjasmine

Tja tja bloggen ;)

Kategori:

Hejsan, nu var det väldigt länge sen jag var här inne och skrev någonting. Hänt en hel del sedan jag skrev sist.
Har träffat en väldigt gullig liten pojkvän som jag tyvärr har på distans, vi har nu varit tillsammans sen 6 juni :)
Så jag har varit hos honom i Norrköping en hel del sista tiden vilket har varit trevligt. Och sedan i fredags har han varit här, så i helgen har vi hittat på :
Fredag : Parkhäng med Pappa,Veronica och älskling <3 Sen blev det Ivy med älsklingen och Jennifer där vi även träffade Mattias,Jens och Chris.
Lördag: Hade en låååång sovmorgon, sen blev det mat på O'learys och Guardians of the Galaxy på Bio med Pappa,Veronica och älskling. Sen hem o däcka i sängen igen, slö som man blivit efter att ha träffat Pontus ^^
Söndag: Låg bara hemma och slöa fram till att vi åkte med pappa till Överskottsbolaget.
Måndag: Var på stan och röjde runt i alla affärer med Pappa och Pontus. Fick en jacka av pappa :)
Idag: Bara tagit det lugnt, bokat biljetter tills imorgon då vi ska åka tillbaka till Norrköping så jag för första gången i mitt liv får uppleva Augustifesten. 
 
 
 
Älsklingen<3
 
 
Jag får dock inte glömma berätta att jag tagit studenten också precis som många andra :) Så nu ska man gå till Arbetsförmedlingen + söka jobb som en galning ^^
 
 

Kommentarer

  • Veronica Boström säger:

    Riktig girlpower på Fredagen när vi slog boysen i Boule...:P
    Ha så kul i Norrköping å på Augustifesten =)

    2014-08-12 | 18:02:48
  • Teresia säger:

    Ha så kul på Augustifesten :D Kul att du börjat blogga igen!!

    2014-08-12 | 22:48:55
    Bloggadress: http://www.teresia87.blogg.se

Kommentera inlägget här: