rockyjasmine

Kul att läsa :)

Kategori: Allmänt


Före giftemålet :)



Killen:  Äntligen,  jag har väntat så länge nu.

Tjejen:  Vill du att jag ska gå?

Killen:  Nej,var har du fått det ifrån?  Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen:  Älskar du mig?

Killen:  Självklart, alla tider på dygnet!

Tjejen:  Har du bedragit mig någon gång?

Killen:  Nej aldrig!  Varför frågar du ens?

Tjejen:  Vill du kyssa mig?

Killen:  Ja,  så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen:  Skulle du någonsin slå mig?

Killen:  Är du galen?  Du känner väl mig?

Tjejen:  Kan jag lita på dig?

Killen:   Ja  älskling....

Tjejen:  Älskling....


7 år efter:
Läs texten nerifrån och upp!!!!!

Kommentarer

  • Zero säger:

    Hejsan! Ser att du tittat in hos mig...LER...

    Visst var det en häftig grej att läsa!

    2008-08-18 | 20:45:24
  • Nina säger:

    Jag tycker att den var döskön!! Hehe jag snor den ;)

    2008-08-18 | 23:27:28
  • Teresia säger:

    Hahaha sjukt rolig :P

    2008-08-19 | 00:46:26
    Bloggadress: http://teresia87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: