rockyjasmine

Mina fina tänder i tummen

Kategori: Allmänt

När jag var ca 5 år blev jag biten utav hunden vi hade då!

Det började som så att det bara var jag och min syster hemma i huset..plus de 2 hundarna vi hade..Micko(hunden som bet mig) hade sin korg precis neranför skänken där fruktskålen stog.
Min syster sa till mig att hämta en varsin frukt till oss..när jag hade gjort det tappade jag den ena och när jag skulle ta upp den hade jag en hundmun i tummen :S
Jag skrek och började gråta och syrran kom ner och frågade vad det var..då berättade jag vad som hade hänt..
Som tur var hade min syrra gjort någe med handen så hon behövde ha bandage 1-2 veckor tidigare så vi lindade på bomull och bandaget sen ringde vi till marko(mammas gamla kille) och sa vad som hade hänt så han kom hem tidigare:D


Inte så roligt att ha ett ärr och 3 tandmärken i tummen men endå..

Kommentarer

  • ZERO säger:

    Det är nog så att hunda ger en ärr som minnen från olika händelser i livet!

    2008-08-13 | 23:09:01

Kommentera inlägget här: