rockyjasmine

Rocky = The Real Boss :)

Kategori: Allmänt

Hej Igen Alla!

Igår fick jag ett kuvert när jag var hos Morfar :) Däri låg det 500:- 
O idag fick jag ett presentkort på "Big Slick Tattoo" så jag kan ta hål i läppen eller vart jag känner för.
Just det idag fick jag Hem en lapp i brevlådan om att jag hade fått ett paket som låg på posten och väntade..Så jag travade iväg till Ekershallen och hämtade mitt Paket....det var från Åsa :)
Och däri låg det ett hjärta som det stog "God Jul" på..Den tyckte rocky om så den fick han :)
Sen låg det även 2 stycken marabou choklad med bubblor :) Och 3 scarfar till Rocky..2stycken svarta som det stog : "Here Comes Trouble",The Real Boss" Och sen var det en röd med en dödskalle på :)

 Rocky Is The Real Boss :)

 Dödskalle :)

 Om Rocky skulle vara på Bråkigt humör kan han ju ha "Here Comes Trouble!" på sig :P


Igår kom jag på tanken att jag kanske endå inte kan skaffa någon vovve :(
Eftersom att det ska vara försäkring en gång om året o hundmat,koppel,halsband o liknande!!
Jag kom på att jag kan köpa en katt istället...den är det inte lika mycket jobb med o man behöver inte ha någon försäkring på den om den är inne katt o det är ju vad den kommer vara!!O maten den är inte så dyr..o så behöver man inga koppel och sånt skit..bara lite leksaker :)
Jag kommer snart få Beslutsångest o inte alls veta hur jag ska göra :P
Jag kollar på blocket både på katter och hundar :D

Ciiiiiiiiiaaaaooo//Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hehe du skrev inte vem du fått paketet av?

    Men jag vet, fran min mamma Åsa!!



    Jag och pappa hjälpte henne att välja dem hoppas att du (Rocky) gillar dem.



    Kram Nina

    2008-12-29 | 17:59:05
  • Åsa säger:

    Så nu har klapparna kommit fram till Örebro...

    Bättre sent än aldrig!!

    Hoppas att det var något du ville ha...

    Kramis Åsa

    2008-12-29 | 19:52:40
  • Din Älskling Samuel säger:

    ROCKY GOO BOY :D Heej älskling :$

    2008-12-30 | 20:59:56
    Bloggadress: http://landerus.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Finare blogg nu ;)

    2008-12-30 | 21:35:27
  • Micke säger:

    En katt är minsann inte alls något dåligt alternativ, tycker jag. De är verkliga personligheter och kan bli ens allra bästa vän, på ett helt annat plan än en hund.



    Får väl antagligen en massa "hundmänniskor" efter mig när jag säger så här, men jag tycker att katter generellt är mer självständiga individer än hundar.



    Hur du än gör så kommer det att bli lyckat och hunden eller katten kommer att få en toppenmatte. Du kommer att älska din nya vän och ge honom eller henne så mycket kärlek att det bara kan bli fint och bra.

    2008-12-30 | 22:31:49
  • Nina säger:

    Jasså tycker du att jag bara drömme rom en massa män? ;P

    Hehe kanske det mn är det bara i drömmen så är det nog ok ;)



    Vad ska du göra idag?

    Kram Nina

    GOTT NYTT ÅR!!

    2008-12-31 | 10:21:42
  • raija säger:

    Nu blir Rocky en riktigt stilig hund :-)

    2009-01-03 | 19:31:19
  • Smilla säger:

    Jag hoppas han blir fin i scarfsen ;)

    2009-01-03 | 23:51:52
  • Emma-Louise säger:

    Hoppas att du får en fin dag och att Rocky blir fin i sina scarfs ;)

    2009-01-04 | 00:58:54
  • Smurfen säger:

    Va söt hund du har! :-D

    2009-01-04 | 16:22:29

Kommentera inlägget här: