rockyjasmine

Bara 3 dagar till Julafton :)

Kategori: Allmänt

Idag är det söndagen den 4:e advent :) Ännu mindre tid kvar till jul :D Bara 3 dagar..
Som tur är så är jag färdig med alla julklappar :)
Den här helgen har jag varit hos pappa...och Rocky var såklart med!!
Igår gick jag,pappa och rocky till Willys västhaga..
Dem hade falukorv för 5kr/styck så pappa köpte en till sig och så fick ju Rocky en såklart :) Han var så duktig..
Han bärde sin korv enda hem =)
 

Idag på morgonen var jag och Rocky ute och gick :)
Vi gick in på trängen och Rocky busade runt lös :D
Fast han var inte så sugen på att gå därifrån när jag tyckte det..så han skällde på mig :O


Idag lite senare ska vi åka till Farmor ..Rocky ska nog springa ännu mera :S
Farmor har ju en liten "tomt" så det går ju!
På Julafton kanske det blir riktigt tjohej där..för jag fick reda på att min faster kanske ska komma o hon har 2 hundar :)
Då kan jag garantera att det blir fullt spring..och dem blir nog lagomt trötta efter det..



Senare idag ska jag åka hem till mamma ..och imorgon ska vi på möte på Op skolan..
På tisdag kommer Tessan och ska sova hos oss..Vi ska se på någon bra film och mysa lite dagen före Julafton :O

Det finns ju ingen snö på backen nu så jag hoppas det kommer tills på tisdag..eller ialla fall onsdag ;)



Ciiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaooooooo //Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Det är väldigt kul med hundar, och han var verkligen duktig som bar på sin korv själv :) Han är så söt, jag har ju sett bilder på honom det lilla pyret.



    Jag ska snart hälsa på mina råttor, farmor har dem i sin källare för mamma och pappa vill inte ha dem här hemma i huset, haha. Men hon bor bara fem min bort med bil så det är inte dså värst långt.



    vad kul att du länkar till min blogg!! jag länkar till din också gumman!!



    Mångs Kramar Nina

    2008-12-21 | 12:42:33
  • Anonym säger:

    Rocky är ju så go!

    Skoj om han får kompisar att leka med på julafton =)



    Hoppas att mötet går bra imorgon... Tänker på dig!

    Vi får hålla våra tummar på att vi får snö till julafton!

    Har vi tur kommer tomten till både dig och mig!



    Kramis på dig // Åsa

    2008-12-21 | 23:45:25
  • Raija säger:

    hoppas verkligen det blir bra på den nya skolan :-)

    Det kan du behöva.

    Oj vilken duktig hund han är då.

    2008-12-24 | 10:22:49

Kommentera inlägget här: