rockyjasmine

Hyvää joulua :)

Kategori: Allmänt

Nu har det varit Julafton..och det blev som jag tänkt mig :)

Jag var först hos mamma och vi åt lite mat och öppnade klappar..
Blev inte så många i år men det blev bra endå :D

Hos mamma fick jag :
*Hello Kitty nattlinne
*300 kr
* En Ko-Pyjamas
* ett par Jeans
* Max Factor set ( Läppglans,Nagellack,läppstift och "make up bag" )
*Naomi Campbell set ( showergel,parfym & Body lotion)

Hos farmor (pappa) fick jag :
* presentkort : 200 kr på cubus
* Presentkort : 400 kr på stadium
* Ett halsband
* 500 kr
* 3 T-shirt

O Nu väntar jag på någe Åsa hade skickat som inte kom i tisdags eller onsdags !
En julklapp till mig och en till Rocky tror jag det är :)


Mamma sa att jag får köpa en hund om jag vill..Men för mina pengar..
Jag såg en jättesöt chihuahua på blocket som jag verkligen vill ha..så nu gäller det att få ihop pengar för 7000 kostade den :P
En black and tan (svart/brun)...En sån som jag vill ha om jag ska ha en chihuahua..
Men som vanligt så kommer det väl någon som redan har dem sedlarna i handen och köper den ..


Fy skam på mig..jag missade jultraditionen att kolla kalle anka och Co,
Jag spelade Guitar Hero istället!

Tyvärr blev det inga bilder även fast jag hade med mig min kamera..

Någon dag ska jag träffa Rebecca för Julklappsbyte oxå :)

Ciiiiiiiiiaaaaaooo // Me

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Låter som du haft en bra jul!

    Du är allt nyfiken på vad jag har skickat...LER...

    På måndag får du veta...

    Oj, vad du ska bli besviken... Tror jag!

    Kramis Åsa

    2008-12-26 | 17:48:23
  • Micke säger:

    Frågan är väl om inte Guitar Hero är roligare än Kalle Anka. Har väl inte hunnit bli lika uttjatat än...

    Var ju riktigt fina julklappar du fick. Och så vill du ju köpa dig en egen "julklapp" också, en liten söt chihuahua. Blir nog den allra bästa klappen av alla, det!

    Kram från Micke

    2008-12-26 | 21:14:02
  • Nina säger:

    Guitar Hero är väldigt roligt och jag har spelat det mycket nu på senare tid och jag älskar att spela med brorsan då en är bas och en gitarr. Jag tycker det är svårare med fyra färger och kör mestadels på tre, men man måste bli liiiite bättre någon gång. Hur många färger kör du med?



    Fin ajulisklappisar du fick, jag kunde ju också fått en ko-pyjamas ;P



    Kramar Nina

    2008-12-27 | 00:49:17
  • raija säger:

    du har verkligen roat dig :-)

    2008-12-27 | 15:32:42

Kommentera inlägget här: