rockyjasmine

OjOjOj va tiden går fort :)

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt mycket..
Jag fyllde ju år för ett tag sen..Och Nina Kommenterade att hon ville ha bilder !
Nu måste jag väl skriva ett inlägg så hon får sina bilder då :)haha


Bilderna från Min Dag :)

 Jag hos pappa den 8:e November :)

 Rocky Hos Pappa samma helg ;)

 Ett finfint smycke jag fick av min syster www.Teresia87.blogg.se

 En fin drake jag fick av en fin vän i skåne : www.fialunda.blogg.se

 Ytterligare ett smycke jag fick av Skånevännen :)

 Båda smyckena + ett presentkort på H&M jag fick av min bästa kompis Rebecca :)

Nu Nina Har du bilderna du ville ha..fast dem är inte tagna den 7:e November!


Idag är det första advent och jag bakar lussekatter :)
Redan imorgon är det 1:a DECEMBER...Är det klokt?

Nu blir det lite bilder från idag :

 Våran fina Adventsljusstake :) Jag önskar att det var det 4:e Ljuset som vi tände istället för det första :P

 Våran fina smet :) Ser inte så god ut men det blir gott,nu när det är advent :)

 Och slutligen lilla rocky som oxå ville vara med och baka men inte fick :D
Gick och "la" sig och kollade på istället :)


Nu Ska Katterna/Bullarna bara in i ugnen sen blir det Mums :)
Jag gjorde katter och mamma gjorde vanliga bullar :D

Såhär såg dem ut innan dem jäste :)
 
 Mina fina Katter :)

 Mammas fina Lussebullar :)


Glad Advent allihopa // Me ;)

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hehe jag var med och valde och tittade ut smyckena till dig ;) Hehe de var verkligen fina :) Tack för bilderna gumman!!

    Kram Nina

    2008-11-30 | 15:51:35
  • Åsa säger:

    Va härligt med lussekatter och med doften som blir när man bakar dom!

    I år kan jag ju tyvärr inte äta lussekatter...

    Men det kommer ju fler jular...

    Du fick mycket på din dag!

    Och en hel del som du önskat dig också!

    Och det är ju skoj!

    Du ska veta att tiden fram till julafton kommer bara att rusa fram!

    Va rädd om dig!

    Kramis Åsa

    2008-11-30 | 16:14:26
  • Emelie-Chistina säger:

    Ja du riktigt fin piercing!!!

    2009-01-04 | 01:00:18
  • Sandra säger:

    Nice, men du ser lite smal ut? :s

    2009-01-04 | 01:03:17

Kommentera inlägget här: