rockyjasmine

Dumma And :S

Kategori: Allmänt

Nu har jag ,pappa och Rocky varit ute och gått i flera timmar.
Vi skulle ha åkt till farmor men vi gick ut och gick istället!
Vi gick först och matade änder..
En and bet och slet och dränkte den andra och sen kom den inte upp till ytan så vi tror att den dog :(

Sen gick vi till bra zoo och Rocky fick lite vatten efter allt skällande på änderna :P

Sen stallde vi oss utanför Conventum där dem hade haft Husdjursmässa typ..
Och Rocky såg en massa hundar och sniffade i luften..Bra psykisk träning..
Sen gick vi vidare till wadköping..där det var Sekelskifts  höstmarknad..ännu fler hundar och speciellt människor..
Det var en som cyklade på en konstig cykel..

När vi kom hem till gården satte vi oss i bilen och Åkte till Mc donkan :)
Rocky la sig till och med i bilen..han brukar inte ens vilja sitta så snacka om att han måste ha varit trött..

Nu sitter jag här och skriver inlägg och pratar med Åsa : www.fialunda.blogg.se
Och Rocky ligger och sover som en liten gris :P


Sen ska jag hem till mamma ..Hon jobbar kväll men vi hinner nog ses en liten stund innan jag sover tror jag..


Den konstiga cykeln :O




//Me

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Vilken härlig dag du haft!

    Visst är cyklen cool....

    Kramis Åsa

    2008-10-12 | 17:42:38

Kommentera inlägget här: