rockyjasmine

Dumma Dumma Dumma :)

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag till skolan igen..

Då ska vi ha Bl.a Bild och slöjd..roligaste ämnena i skolan :)

På bilden håller jag på med en sak till pappa..han fyller nämligen år den 21:a Oktober :D

Och på slöjden gör jag ett Mumintroll..faktiskt jätte kul..
Vill bli klar med det såfort som möjligt.
För om jag nu ska åka neråt så kan det vara min maskot på tåget :P
Va fantasirik jag är :)

Speciellt till dig Åsa :

Vilka fina bilder du tar med din Mobil :)
Du får gärna säga min blogg adress om han vill kolla :S
Och visa någon utav bilderna om han vill :D

Håller du dig ifrån ciggen fortfarande?
Om Ja så säger jag duktig flicka..
Om Nej säger jag duktig idiot :P

Går det bra med Buljong och Modi fast och allt vad det är??
Hoppas det :)

Hoppas din syster blir bättre : /

Inte roligt att ha sådär..

Jag börjar undra om det inte kommer krypa fram att jag har samma skit som pappa...
För ibland får jag AS ont i magen :@

Till Alla:

Jag kanske inte var så rolig men endå :P


// Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Bild äger i skolan det är bäst. Jag hade träslöjd hatar syslöjd. Jag broderar, väver och syr saker men jag hatade det i sjuan så jag tod träslöjd och gjorde skåp, jaktknivar och annat.

    Kram

    2008-10-14 | 18:32:38
  • Åsa säger:

    Hejsan!

    Inte skoj, det här med din mage...

    Der är ju ärftligt.

    Ofta är det så att ärftliga sjukdomar går leden, pappa till dotter och mamma till son.

    Vi får hålla tummarna att du slipper.

    Jag vet vad det vill säga, Nina har ju en tarmsjukdom.

    Hennes heter Ulserös colit.

    Visst är jag en duktig fotograf...SKRATTAR...

    Jag ska kolla med han!

    Du ville ju inte hjälpa mig med ciggen... SKRATTAR..

    Tyvärr får jag erkänna att några bloss har det blivit!

    Modi fast och buljong glider lätt ner i min strupe!

    Inte alltid lika gott, men det går.

    Systern min mår bättre. Hon är nu opererad och hemkommen. Det var blindtarmen som spökade med henne.



    Ha det så gott!

    Kramis Åsa



    2008-10-14 | 21:33:16

Kommentera inlägget här: