rockyjasmine

GLÖM INTE!!!!

Kategori: Allmänt

Idag uteslutade vi först att vi inte skulle till rosa bandet grejen..

Vi skulle börja baka istället :)

Men det gjorde vi inte..vi åkte ut till Marieberg endå..Till  lågpris magasinet..
Bunken vi skulle ha haft till degen hade vi popcorn i så vi behövde en till :)

Vi åkte dit sen när vi  kom hem så bakade vi :)

Vanliga kanelbullar och Never stop bullar blev det :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sen skulle jag ju gå på bio med Rebecca  :O
Vi gick på High School Musical 3 den var faktiskt bra..trodde inte det :P

När jag kom till gården så kom jag på att jag inte hade haft några nycklar med mig så jag gick upp till Raija där pappa var och dem hade ätit räkmackor..Bläää

Sen blev jag kvar där en stund..och nu sitter jag här och skriver detta inlägg..

Smakade precis en bulle :O
Jag han ju inte smaka någon innan jag drog iväg :P

Åsa tjatade om att jag skulle ha tagit bilder men det gjorde jag inte :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

GLÖM INTE!!

Glöm inte att ställa tillbaka klockan inatt (25 oktober)

Själv hoppas jag att min mobil ställer om sig själv :P



Ciiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaoooooo // Me

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Kunde ni inte diskat bunken? Hihihi

    Nu är du inte snäll vid mig, nu ligger öronen risigt till...

    Kan du inte maila över varsin neverbulle till mig och Jessica???

    Jessica undrar när neverstop ska i bullen?

    Kramis Åsa

    2008-10-25 | 22:25:27
  • Nina säger:

    Vad fuskigt att ni ska ha lov, ajg måste ju plugga inför min tenta ;)

    2008-10-25 | 23:04:27
  • finskan säger:

    jag visste väl att du skulle påminna om klockan :-)

    2008-10-26 | 01:10:39
  • Assyrish <3 säger:

    HAHAHAHHA . VISSTE INTE OM KLOCKAN xD

    2008-10-26 | 15:13:25
    Bloggadress: http://assyrish.blogg.se/
  • Mumindockan säger:

    Hur bakar man neverstop bullar???

    RECEPT TACK!!!!!!!!!!

    2009-01-04 | 11:15:15

Kommentera inlägget här: