rockyjasmine

Helt sjukt..

Kategori: Allmänt

Idag gick jag till skolan trots att jag hade as ont i halsen..har nog streptokocker : /   eller vad det heter.. :D

I skolan igår blev det bråk mellan 2 elever.. Inte så roligt men sånt händer :P

Så idag fick "Tjejerna" i klassen prata om det för dem blev ju sååå himla upprörda..

Det är en eller kanske fler elever på skolan som går/ har gått runt på skolan med KNIV!!

Man känner sig ju inte direkt säker för vad som helst kan ju hända..En kniv är lixom inget att leka med..

Mamma ska inte låta mig gå till skolan imorgon  eller fler dagar förens hon vet att kniveriet är borta..


//Jasmine 

Många Kommentarer Tack!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag förstår att det känns fruktansvärt obehagligt att inte gå säker på sin skola.

    Och att bära kniv är olagligt.

    Men tyvärr så finns det många som bär kniv, unga som äldre!

    Men jag tar för givet att skolan agerade snabbt...

    Det är inte meningen att man ska vara rädd för att gå till skolan.

    Jag förstår att mamma inte vill att du går till skolan innan knivsaken är utredd.

    Det viktigaste man har i sitt liv är ju ens barn!

    Jag hoppas att du får bukt med din hals och slipper ha ont.

    Snart bara tre veckor till du har höstlov och det ska väl bli härligt...

    Ta vara på dig!

    Kram Åsa

    2008-10-02 | 22:16:39
  • Nina säger:

    Jaså går runt mede kniv? Jo det finns ju som min mamma sa så finns det ju de som bär kniv även om man inte får. Och vad de tänker med det förstår jag inte.

    Det är ju synd att du inte kan vara i skolan för då missar du ju undervisningen, men jag skulle inte heller skicka iväg mitt barn till skolan om det gick elever med kniv där. Uach!!



    Hoppas att du blir frisk i halsen, nu ska jag gå till min VFU plats.



    Kram Nina

    2008-10-03 | 07:12:18
  • Nina säger:

    Hellboy 2

    2008-10-05 | 16:09:06

Kommentera inlägget här: