rockyjasmine

Idol,Marieberg,rosa bandet och Baka :)

Kategori: Allmänt

Nu är det höstlov :) wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D

Men det tråkiga är att jag inte kommer  ha  något att göra i en veckas tid (veckodagarna) ialla fall!

Jag vill vara med på pappas jobb men får nog inte det :P

Jag får nog följa med "finskan" till hennes jobb..men det är inte så kul :P hihiih

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Just nu kollar jag på Idol...

Dem sjunger ABBA låtar :)

-------------------------------------------------------------------

Imorgon ska nog jag och pappa göra bullar :)

Det skulle vara någonting på Marieberg också så dit kanske vi ska :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Så det som händer imorgon är att baka och åka till Marieberg ( rosa bandet...) skulle jag tro!

Ciiiiiiiiiaaaaaoooooooo  // Me

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Jag säger bara det, du och pappa är riktiga gotte grisar! Hihihi

    Kramis Åsa

    2008-10-24 | 22:33:10
  • finskan säger:

    Vaddå inte roligt på mitt jobb????

    Det är ju världens roligaste jobb

    2008-10-26 | 01:12:18

Kommentera inlägget här: