rockyjasmine

Madagaskar 2 M.m

Kategori: Allmänt

Idag kanske jag ska till rusta med mamma eller till farmor med pappa :P

Bion igår var bra :D

Jag hade inte sett de tidigare filmerna men det gick endå!!

Jag & Rebecca bestämde oss för att vi skulle gå på många andra filmer :)

Tex Madagaskar 2!

Idag är hon och rider :D
Jag kanske ska följa med dit ut någon dag..men inte rida :(

Mamma pratade med en som heter Jimmy och han visste nog ett ställe som jag fick rida på :D

Filmerna :

High School Musical 3 :)



 Madagaskar 2 :)



Ciiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaoooooo // Me

Kommentarer

  • Assyrish <3 säger:

    Okeej Kul,För Er

    2008-10-26 | 15:11:14
    Bloggadress: http://assyrish.blogg.se/
  • Åsa gåsa klinga.... säger:

    Mmm, rida...

    Visst vore det skoj att rida islandshästar...LER...

    Bio är ju alltid skoj...

    Hoppas du får ett skojigt och händelserikt lov...

    Va rädd om dig!

    Kramis Åsa

    2008-10-27 | 08:18:19
  • Lillan säger:

    De där filmerna är bra, ohc bio är härlit att gå på!!

    2009-01-04 | 00:12:40
  • Sophia säger:

    Bio äger!

    2009-01-04 | 01:18:24

Kommentera inlägget här: