rockyjasmine

Yatzy HELA tiden??

Kategori: Allmänt

Nu har helgen gått på en sekund igen..
Jag har inte gjort ett skit..


Fredags:
I fredags spelade jag Yatzy med mamma och grannen :)

Lördags:
Spelade jag Ännu mer Yatzy med mamma och Grannen :)

Söndags (Idag):
Än så länge vet jag inte vad jag ska göra men någe kan man väl hitta på..

Jag tror tex att jag ska städa till Henka och Fiskarna : /

Imorgon är det skola igen :)

jag har gjort mina 48 varv på mitt mumintroll så det är bara att vänta tills onsdag :)
Då får jag fortsätta!

Vidare om skåne..
Det blir inget :(
Tror jag inte :D

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Du är mig en rackare på Yatzy...

    Och vinner hela tiden med kan jag tänka...

    När vi spela i sommras så vann du ju hela tiden!

    Va skoj att se att du har en glad gubbe efter ditt inlägg om skolan!

    Då är ju snart ditt mumintroll klart...

    Du får ju visa en bild på mumintrollet på din blogg sen!

    Som jag sagt till dig, så om det inte blir skåne resa nu.

    Så kommer det att komma fler tillfällen, det kan jag lova dig!

    Men lova mig att inte vara arg på din mamma.

    Jag kan förstå henne.

    Hon är ju bara rädd om dig!

    Ens barn är det som betyder mest för en förälder!

    Kramis Åsa

    2008-10-19 | 17:10:20

Kommentera inlägget här: