rockyjasmine

Lila tandborste och Fysik-läxa xD

Kategori: Allmänt

Dagen idag såg ut som så att jag ställde klockan på 06.15 och blev väckt av den förbannade väckarklockan.. Fan skulle den väcka mig då för ?xD
Sen stängde jag av den o försökte sova vidare..för mamma skulle gå upp klockan 07.00!
Då ropade hon på mig men jag var redan vaken xD
Sen gick jag upp..letade efter lite kläder m.m ...
Sen packade jag Tandborste och tandkräm! För klockan 12.30 idag var jag hos tandhygienisten xD
Jag hade blivit bättre på att borsta "gaddarna" men fick ändå en tandborste.. vilken färg var den i då? Av alla ? Lila :)
Men innan jag fick den och fick gå hem så spola hon tänderna och la på fluor . Så nu har mina tänder blivit "nya" igen xD Fast riktigt så är det ju inte.. men det känns så :D
I skolan idag fick vi första läxan av våran dumma lärare Ulf xD Han gav oss NO- läxa xD Läsa två sidor :) Men vafan.. andra skoldagen o redan läxor ? ha ha

Så innan jag sover så ska jag läsa två sidor ur Fysik- boken .. typ atomer o shit xD
Från o med September ska jag sluta äta godis xD Nån som vill hänga på? =)
Nu måste jag börja tänka på mina tänder xD Har redan lagat massa massa gånger och dragit ut typ minst lika många gånger tror jag.. så nej.. fy på dig Jasmine xD

Tyvärr fick ni inga bilder.. för bloggen ville inte lägga upp några äckliga godisbilder xD nej men dem var för stora..orkar inte greja nu xD

Imorgon är det skola igen xD 08.10 - 15.00 : /   På torsdag ska vi till hästhagen xD typ bada..spela minigolf..frisbeegolf o paddla kanot xD typ mellan 09.00 - 14.00 xD ja ja.. det får man väl gå med på :D dem kanske räknar in det på idrottsbetyget elr nåt xD

That´s it .. // Me




Kommentarer

  • Finskan säger:

    Ja du borsta gaddarna är viktigt,då spelar väl inte färgen på tandborsten så stor roll.Det blir rent med alla färger hahahaha..........tänk på Karius o Baktus ;-)

    Ja nu är det 8 an o då gäller det o ligga i.det är troligt att det räknas in i betyget du,så det är bara o pallra sig dit ;-)

    2009-08-18 | 20:04:44
  • Zero säger:

    Okej, låter som en vanlig dag...

    Fast med ett besök hos tandis fick du ju med...

    Lila är väl en fin färg, eller?

    Läxor är ju aldrig skoj, men ett måste...SKRATTAR...

    Ha det supergott!

    Kramis Åsa

    2009-08-18 | 21:19:21
  • Elin säger:

    hihi jag har lagat 14 tänder och dragit ut 3 st!

    jag vet hur det är att ha dålig mun!

    du får betala för en borrning sen när du är över 20?? tror jag 900 kr!!!

    för 1 tand så sluta medans du kan!!! ^^

    kram//Elin(Lalle)

    2009-08-19 | 08:16:44

Kommentera inlägget här: