rockyjasmine

HATAR VINTER !

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt massor ju.. som jag inte uppdaterat för :(

Jag har flyttat,så nu får jag åka buss varje morgon och eftermiddag :p för att komma till o från skolan. Men det funkar bra att åka turkbussen. Har bott här i tre veckor nu :D

O snart är det julafton, nu igen :o

HATAR VINTERN!

O inte förrens idag som jag kunnat vara inne på internet, tack vare att bredbandsbolaget krånglat osv. Därför jag uppdaterar lite idag :p


Till er som känner mig...ingen idé att fråga vad jag vill ha i julklapp xD För jag säger inget,o säger jag nåt så säger jag pengar ;)


Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik :p


Godnatt !

Kommentarer

  • finskan säger:

    Tomten gillar inte o komma med platta paket,då får han inte sin årliga träning:(

    2009-12-22 | 23:57:17

Kommentera inlägget här: