rockyjasmine

Min dag på stadium :)

Kategori: Allmänt

Min dag på stadium igår såg ut såhär!

Vi åkte först till den som ligger på aspholmen..där köpte jag en tröja..
Jag hade redan en sån men i en annan färg!
den hade jag redan..
O den köpte jag :)


Sen åkte vi ut till Stadium på Marieberg..Där köpte jag:

Sånna vantar fast dem var röda :)

 O denna skitsnygga tröja ;)

Kunde ha tagit kort med min kamera...men jag kunde inte ha lagt in dem på datorn :S så det fick bli Stadiums egna bilder!

Sen påvägen hem åkte vi in på Mc Onyttig o jag tog det gamla vanliga Chicken Nuggets,currysås,dricka o pommes ;)


Idag ska jag hem till mamma !!
För skolan börjar ju den här veckan :)

Det ligger snö på gräsmattorna men mesarna har plogat bort det som låg på "gång" vägen.Så nu ser det jättefult ut tycker jag :)


Förresten ni som ville att jag skulle skriva om mej själv ..Nu har jag gjort det..gjorde det igår!Bara o läsa o kommentera :D

Ciiiiaaaaaooo//Me

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Vad fin jaka du har köpt. Jag gilar den veldigt myket!

    2009-01-05 | 11:20:22
  • Nina säger:

    Hej gumman!!

    Jag tycker det var fina kläder du "lade vantarna på", hehe ;)



    Jag ska duscha och sedan plugga som fasen idag, imorgon är det sista dagen att hålla på med min uppsats med ju.



    Kram på dig gumman!

    Ninis

    2009-01-05 | 11:22:03
  • tompa säger:

    de där såg väll bra ut.Huvudsaken att du tyckte om dom.ha en bra dag och lycka till med shopandet.

    2009-01-05 | 11:32:45
  • Åsa säger:

    Du har god klädsmak!

    MC är nog inte så nyttigt men det är ju gott!

    Men som du vet så får jag hoppa det stället...LER...



    KRAMIS ÅSA

    2009-01-05 | 21:32:23
  • Finskan säger:

    Åh vilka fin fina kläder.Vantarna ser kanonsköna ut.

    Men du glömde långkalsongerna :-)

    2009-01-05 | 21:55:36
  • angelica säger:

    Tack för kommentaren på min blogg Jasmine :) hihi Tackar så hemskt mkt! Riktigt snygga kläder du köpte :) avis ;)

    2009-01-06 | 00:34:35
    Bloggadress: http://angelikk.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hej gumman min!! Jag har inte hunnit kommentera förens nu, pluggat du vet :/

    Men NU gör "Åsas automatiska telefonuppringare" det, haha ;) Gud vad roligt det var att för FÖRSTA GÅNGEN få höra din röst och snacka med dig i telefon och inte bara här, på king eller via SMS :)



    Kram gumman, luv ya! <3<3<3<3<3<3<3

    2009-01-06 | 02:44:10
  • Robin säger:

    hehe snygga kläder till dig:)

    2009-02-20 | 22:02:52

Kommentera inlägget här: