rockyjasmine

Om mig själv

Kategori: Allmänt

Vad heter du?Jasmine

Hur gammal är du?14 År

Ögonfärg? Brun :)

Hårfärg?Svart/brun

Har du långt eller kort hår?Mellan

Glasögon eller utan?Glasögon :P

Tandställning?Nej

Har du syskon?Ja en storasyster

Vem är din mamma och pappa?Min mamma heter Jane o Min Pappa Heter Anders :)

Har du djur? Ja,1 hund (Rocky),2 katter,en hamster o fiskar :)

Favorit färg? Svart :)

Favorit djur? Hund :)

Favorit mat? Typ Bacon o Makaroner..O Mc donalds :)

Vad lyssnar du på för musik? Typ Björn Rosenström o mycke mer..

Vad vill du gå för program på gymnasiet?Djur o natur eller liknande(någe med djur)

Sportintressen? Rida,spela innebandy(fast gör inte det,men det är kul. )

Bästa film? Vet inte

Bästa bok?Gullhunden:)

Var har du bott under ditt liv?I Örebro o i Nora :) 2 ställeni Nora o Många olika ställen i Örebro.

Vilken årstid gillar du mest?Vår/sommar

Favorit blomma?Ros :)

Vad är din klädstil?typ Tajta Jeans o linne :) Vet inte vad det kallas :O Tycker vi kan säga MIN stil :D

Har du tatueringar?Nej

Har du piercingar? Ja,en i naveln o i öronen ,som typ alla har.

Favorit skådespelare/skådespelerska?Johnny Depp :D

Vart vill du resa? (Både i Sverige och utomlands). Alla djurparker i sverige :)

Har ni snö?Ja just nu!

Hur kallt har ni?- 2 just nu bara !

Har du egen dator?Nja man kan säga det..Nästan bara jag som sitter vid datorn hos mamma ;)

Bästa TV serien?Blä..Kollar inte på sånt skit..Men okej Tila tequila :)

Din bästa vän/vänner?Nathalie i lindesberg o Rebecca i Örebro :) O många fler :P

Vad för bilmärke gillar du?  Volvo :)

Vad för mobil har du? Samsung E250

Bästa godiset?Äter inte godis..Nu efter det nya året!

Berätta lite om din hund Rocky: Han är min allra bästa vän..O jag skulle alldrig kunna träffa en bättre hund tror jag..
Han är med mej på allt jag vill :) Han vaktar mej när vi är ute o vi gosar på kvällen innan jag sover  :) En riktig söt Knähund..Fast han är stor!

Jaha det var lite om mig :)
Kan ju inte skriva allt..då skulle det ju bli massor..Man skulle inte orka läsa det ;O

Ciiiiiaaaoo // Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Det var mycket fint som man fick veta om dig gumman :)

    2009-01-04 | 12:41:59
  • Kim säger:

    va go du e tjejen! låter la kul me så många djur!

    2009-01-04 | 12:53:52
  • Håkan säger:

    Hej bruden!! Va kul med så många djur!

    2009-01-04 | 12:54:49
  • Linda säger:

    Ja vill åka till Sea World

    2009-01-04 | 13:04:44
  • Cascada is the shit!! säger:

    Nice bloggish du har!

    2009-01-04 | 13:24:31
  • [email protected] säger:

    Hellooo!!!! Nice blog you got ;)

    2009-01-04 | 14:02:25
  • [email protected] säger:

    Ja vill me ha en i naveln jue :(

    2009-01-04 | 16:16:27
  • Carro säger:

    Har du inge lång smycke te navlen? typ me diamaunter lr så?

    2009-01-04 | 16:17:13
  • Bibbi säger:

    Vill du inte ha en gadding då?? Ja vill ha typ en massa hjärtisar runt handleden jue.. men de skulle kosta typ över 1000 spän å de e ju dyrt... sen e ja ju bara 16 me så ja får inte gadda mig heller :(

    2009-01-04 | 16:19:19
  • Egon säger:

    Vad fint me navelsmycke

    2009-01-04 | 18:14:52

Kommentera inlägget här: