rockyjasmine

Hej o Hå!

Kategori: Allmänt

Hej o Hå!
Igår var det nyårsafton men jag gjorde inget speciellt!Någon annan som gjorde någe lite mer roligt?

Jag kollade mitt bmi igår på datorn o det har gått ner ännu mer!För ett tag sen så låg det på ca : 15,6 Nu låg det på ca : 14,6!!Inte roligt..Så just nu väger jag bara 37-38 kilo..
Du Åsa jag tror inte det blir som du sa...Jag går neråt istället för uppåt :(

Igår smällde dem massvis utav raketer utanför mig o jag var vaken till halv tre eller nåt..
Dem hade sönder glasflaskor så imorse när vi skulle gå ut med rocky så fick vi ta en liten omväg för att han inte skulle få glas i tassen..
Jag har bestämt mig för att jag inte gillar nyår...Egentligen..Vad är det som är så speciellt?
Det blir bara synd om alla djuren..Jag vet en hund som heter alizze...hon ligger i badrummet hela nyårsafton!!O många vill ju inte ens gå ut..som tur är så är rocky en sån hund så han går ut i ur o skur :O
Men ett nyårslöfte fixade jag iaf...Men det kan jag nte säga :P

Ciiiiiiiiaaaooo //Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Men gumman det är verkligen inte bra att du har så lågt BMI, det måste vi göra något åt. Det är inte alltid så lätt att gå upp eller ner men man måste ju försöka på alla tänkbara vis och du har mitt stöd till fullo!! <3



    Min mamma hälsar snabbt att det är hon som ska gå ner i vikt och inte du. Hon kommenterar senare, håller på att fixa med sakerna hon sålt på tradera som ska skickas iväg.



    Tur att Rocky vill gå ut ändå, men visst är det synd om de djur som är rädda för raketerna. Min morbror hade en hund som låg och skakade inne på toaletten. Men han klarade inte av någon sorts smäll så var det en film på TV där de sköt eller smällde skakade han och blev rädd då med, men nyår var så klart hemsk för honom när det smällde precis överallt hela tiden.



    Kramar Nina

    2009-01-01 | 13:01:19
  • Nina säger:

    Bamse är deras hund. Han är en blanding av rottwailer och schäfer och är svart och fin. Han blir tolv nästa år till sommaren :)

    2009-01-01 | 13:21:44
  • Åsa säger:

    Hejsan!



    Japp, jag var hos min kusin och fira.

    Vi hade jätte skoj!

    Jag tycker också synd om djuren!



    Detta med din vikt är inte skoj.

    Men det finns hjälp att få.

    Men det jobbigaste är att du lider av det och det är inte skoj att se...

    Klart att det blir som jag sa!!!

    Men det är ju en tid till innan vi ska uppnå det!!!



    Ha det gott!

    Kramis Åsa

    2009-01-01 | 18:11:09
  • raija säger:

    jo du vi hade riktigt trevlig fest hos Susann med god middag o trevligt folk.Sen spela vi melodifestivalen o naturligtvis vann vårat lag du vet ju en som oxå var med i det laget ;-).Om du bara visste vad han sjöng när vi skulle sjunga segerlåten :-)

    Mera bacon till Jasse.

    2009-01-03 | 19:28:44
  • angelica säger:

    hoppas du får hjälp med din vikt, inte alls kul att läsa, om du undrar vem jag e , så e jag vän till Nina :)

    2009-01-04 | 13:03:48
    Bloggadress: http://angelikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: