rockyjasmine

Ansvarslösa Människor!

Kategori: Allmänt

Oj Oj Oj..Igår Hade jag ca 423 besökare o många kommentarer :O
Det vill jag se fler gånger :) Ni får gärna ge förslag på vad jag ska skriva om :)

Idag ska jag till stadium bl.a för som ni kanske läste i ett av dem tidigare inläggen så fick jag presentkort där!
Jag tror jag ska köpa en huvtröja som jag såg innan jul ,får hoppas den finns kvar :)
Annars hittar jag säkert någe annat snyggt! Stadium brukar ju ha bra kläder så varför inte?!
Ja undrar om vi åker ut till stadium på marieberg eller om vi tar det som typ ligger på aspholmen?!Det på stan tror jag inte vi tar ialla fall!!

Rocky får Ialla fall följa med på en liten tur!!
Just det nu kommer vi in på hundar igen då kan jag säga en till liten sak :
Det är så jävla slött att binda hunden  utanför affären..Jag menar kan dem inte först gå ut med hunden o sen gå till affären eller tvärt om?!En dag kanske hunden blir snodd vad gör dem då?!
Jag skulle alldrig falla mej in att sätta Rocky eller någon annan hund utanför någon affär!

Hundarna är våra djur, för en del är det som deras barn ju och så gör de så. Inte skulle ni väl binda era barn utanför en affär för att de inte får komma in? Det vore ju att plåga dem så var är skillnaden med hundarna? Det är fegt, så fegt.
Jag tycker att man borde tänka på sådant innan man går till stan med en hund om man får ta med den in eller inte. Tänk om det är kallt eller regnar och finn snö? Inte kul att sitta ute då för en hund.

Så tänk på det innan ni skaffar hund och binder de utanför någon affär!!

O förresten Tänk er själva att inte få komma in på någon krog o får gå hem kylan!!
Det är samma för en hund..antingen sitter den utanför i kylan eller i värmen :(
O folk som låter hundarna sitta i en kockande varm bil mitt i sommaren när det är jätte varmt!

Allt det här är bara massa sjuka grejer precis som "kamp".Varför började man med kamp?varför gör man det ens?
Varför börjar man sätta hunden utanför affären o varför tar man med hunden i bilen på varma långa turer ?När man inte måste!?

Nu fick ni höra lite mer tycken från mej!!
För dem säger att bloggen ska vara en dagbok på internet så då skriver jag vad jag tycker o tänker!det hade jag gjort ändå!

Ciiiiiiiiiaaaaooo//Me

Kommentarer

  • Sandy säger:

    Håler med! Man ska inte göra så mot hundar för de kan må dåligt av det ju.

    2009-01-04 | 11:33:27
  • Nina säger:

    Jag håller med dig fullt ut om detta med hundarna som man antingen lämnar i en varm bil på sommaren eller om man binder dem utomhus när det är kallt, regnar eller snöar. Det är inte snällt mot dem. Jag såg på nyheterna om en överiktig hund som frusit fast på trottoaren :(



    Kram love you <3

    2009-01-04 | 11:57:18
  • Louise säger:

    Men hur kan någon göra så egentligen? Jag menar jag skulle aldrig binda min hund (om jag hde haft någon) utanför en butik elle rliknande och ännu mindre stänga dem inne i en varm bil. Fy för dem som gör så mot sina djur!!

    2009-01-04 | 12:01:59
  • Linda säger:

    Jag råkade glömma min kattunge i buren en gång i källaren när vi hade varit hos veterinären, men vi hittade henne på morgonen... Synd om henne men jag menar hon hade det ju vart i alla fall.

    2009-01-04 | 12:03:26
  • Karin säger:

    Jag glömde min hundvalp utanför en gång, den blev stulen :( Jag fick inte tillbaka den. Så lyssna på vad tjejen säger:BIND INTE ERA HUNDAR UTANFÖR!!

    2009-01-04 | 12:08:41
  • Stina säger:

    Oj då, det låter inte så roligt det där med att låta sina djur stå bundna utomhus :(

    2009-01-04 | 12:25:32
  • Marie säger:

    Vad ska man göra åt dessa som binder sina hundar? LÅT AFFÄRERNA KUNNA TA IN HUNDAR!!

    2009-01-04 | 12:30:31
  • Sandra Berg säger:

    Man kan ju inte komma in och kommentera inlägget om dig själv :/

    2009-01-04 | 12:36:48
  • Anonym säger:

    en hund är en hund idiot, inte en människa ? det är samma sak som att ha djur i fångenskap? det är okej men det är inte okej att ha den utanför en affär? du är störd.

    2009-05-25 | 16:10:15
  • alexandra säger:

    DU är ju fan helt jävla störd??

    Man ska INTE behandla ett djur som ett barn!

    Det är ju fan det värsta man kan göra typ!!

    HALLÅ DET ÄR ETT DJUR! BEHANDLA DET SOM DET!

    SKULLE DU VILJA ATT DU BLEV BEHANDLAD SOM ETT DJUR ELLER??



    du är ju fan helt stöörd, håller med den ovan!!



    STÖRDA LESBISKA UNGJÄVEL!!!!

    2009-05-25 | 16:12:47

Kommentera inlägget här: