rockyjasmine

Dumma hamster :o

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag vid elva :) Gick upp o satte mig här vid datorn xD Gick ut med Rocky en sväng o sen kom mamma...o jag åt Pizza xD Sen tog jag upp min lilla kära hamster som jag trodde han var...men inte heller...jag hade honom uppe en stund ... sen bet han mig  i fingret så då fick han allt åka ner i buren igen :@ Jävla hamster :p
Av dem få gångerna jag har han uppe en längre stund så skulle han ju så klart bita mig ...
Så nu har jag plåster på fingret o det t.o.m blöder igenom :o Ont i fingret :o

I lördags var jag ju som sagt uppe på stan o fick kläder o skor.. det sa jag ju... sen nämnde jag även att jag träffade Viiickkkiii på Rusta..men sen var det inte så mkt mer med det :p

Men som sagt så är ju jag o Vickkii som systrar och hade inte träffats på flera månader så vi började genast snacka massa :) Sen var det ju tyvärr så att vi var tvungna o dela på oss : /
Måste träffa dig närmaste dagen som går Vickkkii ! ily <3

Aj Aj Aj ! Nu ska jag gå o byta plåster...

That´s it !! // Me

Kommentarer

  • Viickkiiliciouus säger:

    Ahh vi måste träffas någon gång <33

    2009-07-06 | 18:53:01
    Bloggadress: http://Http://BlackEyez.blogg.se
  • Johan säger:

    Jag har också haft en hamster, som hette simba.. allt han gjorde var att äta å sova :(

    2009-07-23 | 22:41:01

Kommentera inlägget här: