rockyjasmine

Hem från Nora,träffade Johan o Vickkiii <3

Kategori: Allmänt

Hej alla !

Imorse vaknade jag på campingen i Nora vid halv åtta tiden. Inte så lätt att kunna sova tills någon senare tid på dagen tack vare att det är en så liten stuga...Fast det här året hade vi toalett och vatten. Men det är lixom 2 våningssängar.. ett bord med 4 stolar sen typ diskbänk/spis o toalett xD

Jag och Rebecca var ute mycket utav tiden... o gick runt både på campingen och utanför :) Hade en liten tanke på att man kanske kunde hitta någon kille där elr nåt. Men inte heller..dem enda som var där..dem var inte ens snygga :p ha ha ha

Idag var jag och Rebecca uppe på stan i Nora och klippte Rocky´s klor :) dem blev superfina xD
Sen kom vi tillbaka till stugan..o Rebecca ville åka hem..för hon hade varit på så mycket den här sommaren så hon hade hemlängtan... så då åkte jag och Rocky också hem . Tur var nog det..för jag han knappt komma till Örebro innan jag mötte Vickkii..för vi skulle vara. Och Så tog jag lite mod till mig o sms:ade Johan.. Så mötte vi han för första gången xD Typ superkul xD Vi skrattade typ hela tiden... iaf jag o Vickkii :) sen kom Johan med lite på slutet :p

Kramade Sötisen(Johan) två gånger innan vi drog åt vardera håll :p Även fast jag inte känner han :)

Sen nu är klockan typ 00.30 och jag sitter uppe...är hemma själv...soft som fan :)
Hade först tänkt att jag kanske skulle träffa Johan imorgon..men fick nyss reda på att han ska till Karlskoga..till sina jobbiga kusiner xD så det funkade ju inte..men jag ska sova länge o sen vettifan :p

Det var väl allt jag hade o säga här på bloggen just nu...men jag kanske återkommer till bloggen när jag vaknat igen :)

That´s it // Me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: