rockyjasmine

Ice Age 3

Kategori: Allmänt

Idag ( lördag) var jag på stan med mormor :) Fick kläder och ett par skor xD 2 stycken tubtoppar och en lång skiiiiiit snygg tröja :) Skorna var svarta med klack xD Jätte nöjd verkligen !

Sen tog man sig hem.. duschade en sväng och sen satte jag på mig den långa snygga tröjan...ett par leggins o skorna :) Tog mig till stan o sen blev det bio...Ice age 3... så jävla bra! Men det e ju klart....det e ju ice age filmerna... men ettan är fortfarande bäst xD

Träffade Vickkiii på Rusta idag :) ily <3

Nu sitter jag här i min säng o kollar lite på datorn... och imorgon kanske man tar en cykeltur till Nora :p

Chrille var på grönan idag ... o vann en giraff till mig xD

That´s it ! // me

Kommentarer

  • Viickkiiliciouus säger:

    Hahhahahaa ahh kmr ihåg när vi träffades :-* Men ey haha vikken chrille den töönten som tror han e en gentelman eller :P:P:P:P:PP saknar dig <333

    2009-07-05 | 23:38:21
    Bloggadress: http://Http://BlackEyez.blogg.se
  • Ikkis säger:

    TJA!!!

    2009-10-18 | 17:00:20
    Bloggadress: http://www.ikkis.co.nr/

Kommentera inlägget här: