rockyjasmine

Mkt bada nu i sommar ju :)

Kategori: Allmänt

Nu har både Cross och "Nuffe" min gamla hamster dött ! förmodligen hade dem samma virus för dem dog lika och Nuffe hade mask i ögat ... blä !

Nu..slutsnackat om det xD

Idag ska jag nog cykla upp på stan med Flem xD Vi ska lämna en CD xD

Den här veckan har jag varit o badat  varje dag förutom idag...

Första dagen åkte jag o mamma själv..sen andra dagen följde Flem med :)

O igår åkte vi dit själva...men sen kom Rebecca...hennes syster Emma och deras mamma xD

På  Lördag ska jag på Noramarken tror jag det heter xD


That´s it ! // Me

Kommentarer

  • Viickkiii säger:

    vadå krille lr? Det står ett "D"? hur går det med din nya bästa vän???!!!!?! vad han nu hette?? "Oscar" eller som ni säger (flem)

    2009-07-02 | 19:53:59
    Bloggadress: http://blackeyez.blogg.se/
  • Finskan säger:

    va har du badat flera dar i rad???jag vill oxå!!o så ska du till Noramarken me`!!!du har det bra du ;-) o det ska du ha ...........

    2009-07-03 | 00:44:20
  • Vicckkii säger:

    Men ooh tvungen att säga det där med dina hamstrar :P Haha!! Jasså jag saknar att bada :( tuhuhuh <3

    2009-07-03 | 22:03:31
    Bloggadress: http://blackeyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: