rockyjasmine

Sent som fan inatt :)

Kategori: Allmänt

Hej Alla igen xD

Inatt somnade jag vid 02.00 - 02.30 tiden xD o vaknade första gången vid halv tio :) sååå skönt ... fast man kunde ju inte gå upp då :p så jag snackade lite med Johan som sa att han satt på buss-station o väntade. För han skulle ju åka till Karlskoga..Så nu är han där o hjälper sina kusiner xD Kommer hem vid nio ikväll..o då ska jag nog träffa honom ;) Om jag vågar xD Men hur som helst...så snackade jag lite med han..sen somnade jag igen o vaknade vid tolv..ringde mormor..bestämde en tid som jag skulle äta hos henne o det blev vid 14.00-14.30 xD så jag gick upp vid 13.45 o satte på mig lite kläder..sen tog jag med mig Rocky och gick dit . Sen gick vi hem igen o nu sitter jag här hemma! Lyssnar på musik..stör Johan lite...chattar o kollar runt =)

Allt för mig just nu xD //Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jag var på sjukhuset inatt och kom hem efter sex, sedan fick jag bara sova till halv tio....



    Kram

    2009-08-01 | 19:42:10

Kommentera inlägget här: