rockyjasmine

Djurpark o massa Michael Jackson xD

Kategori: Allmänt

I söndags kom jag hem :) Hade då varit i Borås och Gbg  xD På fredagen åkte vi direkt till Ullared. Där vi köpte lite kläder...jag köpte Nitbälte o en Ramones tröja :) O pappa köpte lite kläder o resten var bara massa vi tyckte att vi behövde ha xD det lyckades bli 4 påsar iaf xD Sen efter det åkte vi till Borås o sov xD på lördagen så åkte vi först till Gbg för att hämta min kusin och min faster xD Sen drog vi vidare till Nordens ark! Sen var vi där o gick runt o kolla i regnet xD Sen åkte vi hem till min kusin o faster :) Kollade hur dem bodde nu när dem flyttat. Sen åkte vi till Borås igen :D  På söndagen åkte vi till Knalleland för att möta upp våran granne . Då hittade jag en till tröja... där det stod : Söt  men livsfarlig . Folk tyckte den passade mig! Sen åkte vi hem iaf .

Lite bilder på djuren från djurparken :

Snöget xD

 Den enda typ vilda hästen som lever kvar :p typ i mongoliet elr vart det var :)  Såg ut som en blandning med fjording xD

 Så jävla cool järv xD vi lockade typ på den med o säga : järven..järven xD
Sen kastade min faster in en levergodis som den mumsade i sig typ as fort :$ hi hi

 En tiger som typ va ovanlig elr nåt xD dem sa att så fort dem fick en hane så skulle den djurparken få den ..allt för att den var så speciell xD o dem ville ha ungar på henne ;p

Ja ja det var allt från djurparken, Men det kommer nog fler bilder från djurparker. för som jag sagt så ska jag kolla dem flesta djurparker i iaf sverige xD


I Måndags så gick jag och Rocky till Tessan :) Hon var hundvakt åt en mellan schnauzer så det var ju lägligt :p
Så sov jag där o vi spelade massa kort o Yatzy... och lyssnade på Michael Jackson i två dygn..typ dag ut o dag in xD
Sen såg vi på Musikvideor som såklart också var Michael Jackson! Sen var det en låt.. som jag frågade...vad betyder Boldly? Min syster ba : Det e typ modigt...man har bollar ! Jag börja as garva o hon lika så xD Sen upprepade vi det massa gånger xD Sen kom vi fram till att det betydde : djärv/djärvt . Men hon slog upp det som Bold. då sa jag att du missa ju ly på slutet.. hon ba .. ja men det betyder ju typ inget.. det är ju bara som ett pålägg. då började vi as garva IGEN! ha ha 

Lite roligt måste man ju få ha xD

Ja..nu är jag hemma igen iaf .. om nån vill göra nåt så hör av er !

That´s it ! // Me


Kommentarer

  • Anonym säger:

    men det va ju roligt ^^ det va ett tag sen jag va på en djurpark :P

    2009-07-23 | 22:39:34
  • Johan säger:

    Snögeten var lätt grymmast av alla djur där :D

    2009-07-24 | 13:25:25
  • Nina säger:

    Hej gumman!



    Det var längesedan jag var på en djurpark, men jag vill gå in till vargarna på Skånes djurpark :D



    Kramar

    2009-07-25 | 11:30:33
  • Nina säger:

    Tack :)



    Ja, men det kostar typ 1500:- för att gå in dit till vargarna :( Men någon dag ska jag fanimej gå in dit :D Vi får göra det tillsammans ;)



    Hur mår du?

    Saknar dig ju :(



    Kramar Nina

    2009-07-26 | 15:05:58

Kommentera inlägget här: