rockyjasmine

Idag vare midsommar :)

Kategori: Allmänt

Jaha..Idag var det ju då Midsommar :) Jag ska äta hos mormor vid tolv..sen ska jag nog träffa flem xD
Sen ska jag äta igen vid fyra *Fan va det var mkt äta idag*...

Som sagt så såg jag  en "Rysare" igår/inatt som man tydligen skulle skrika av.. Men jag rörde knappt en min xD
Ska försöka få Flem att se den idag xD

Igår ringde det från Gbg..någe om Modell för en dag.. som Nina ( www.ninows.blogg.se ) hade gjort...
Men det första jag tänkte var : wtf ? jag e 15 o bor i Örebro.. hur ska jag lyckas med det ?
O för den delen kan man säkert göra sånt i Örebro oxå :)

Glad midsommar Alla ! //Me

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jag får sprutor mot min kroniska tarmsjukdom :)



    Kramar

    2009-06-19 | 13:59:46
  • DaZDust... Du vet nog vem säger:

    Hehe jag har nog en som du inte sitter still för ;) kan ju kolla på den tillsammans dessutom :p

    2009-06-19 | 15:59:10
  • Vicckkii säger:

    Modell för en dag??? FAN jag vill oxååå :( <33333 Haha aa midsommar jag var med familjen i brunsparken och kollade på när de drog upp granen xD <3

    2009-06-19 | 20:02:09
    Bloggadress: http://blackeyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: