rockyjasmine

Hmm...lite av varje var det här xD

Kategori: Allmänt

Den senaste tiden har jag mest bara varit med flem :)
Han e punkare xD så jag e wannabe punkare nu ...
Köpte ett nithalsband för några dagar sen :)

Vecka 31 ska jag åka till Nora xD Flem  ska med ...
Så i Nora blir det bada..sola...o gå runt på torget..


Idag var jag på Willys med pappa o Raija.. för det var tänkt att jag skulle följa med till en husvagn i skagern imorgon.. o fira midsommar där. Men så blev det inte..för inom dem få timmarna blev jag osams med pappa eller pappa med mig..vet inte hur man ska säga xD Men hur som helst så blir jag nog kvar i Örebro i helgen..om jag inte hittar på någe annat :)  Till skagern ska jag iaf inte !
Någon som vill hitta på nåt ?


Nu sitter jag här hemma och äter godis o dricker cola :) Lyssnar på bästa och sorgligaste låten ( http://www.youtube.com/watch?v=7gV3g9LCvPc ) och senare ska jag nog se skräckfilm xD
Nån som vill se den med mig ?

Ciiiaaaooo // me xD Fina kommentarer nu tack :)

Kommentarer

  • Micke säger:

    jo det ser man va roligt du har haft det ^^

    2009-06-23 | 20:07:09

Kommentera inlägget här: