rockyjasmine

Det senaste som hänt xD

Kategori: Allmänt

Detta har hänt !

Jag har varit med Flem väldigt mycket...typ varje dag xD
I Lördags var jag på bio med Flem o Chrille :)
Tack för den roliga Biostunden xD O du Flem spiller ut popcorn o allt vad det var xD :)
Efter bion rörde vi oss vidare...o gick förbi slottet till "cp" (Central-parken). xD
Satt där en stund sen ringde jag min syster o sa att jag tänkt komma vid tio..och ta över hundvakttjänsten xD
Hon tyckte vi skulle komma direkt o då fick jag med mig Chrille o Flem till att gå till Norr.
Vi kom fram,tog med oss hundarna Nessie(nakenhund) och Cesar ( blandras på 13 veckor)  ut o gick en sväng..gick upp..lämnade Nessie..sen drog vi till Ica på norr för att ta reda på om Flem kunde få skjuts hem eller inte... Chrille gick in till sin pappa medans jag o Flem stannade i parken :)  Efter en liten stund fick vi ett sms där det stog att han inte kunde komma ut mer xD o Att skjutsen gick om 10 minuter om han skulle med .. Men Flem sa nej o vi började gå hem till min syster..  På vägen hem till hennes lägenhet ringde Flem sin pappa o dem bestämde att han skulle bli mött vid Svampen vid tolv :) det tyckte jag var bra för då fick jag lite sällskap xD

Vi Busade med hundarna...O Nessie var rädd som vanligt xD
Vi tog lite roliga bilder och tog en titt på Tessans Möss,Cross o Silver :)

När Flem dragit hem så busade jag lite med Cesar...kollade på Tv och Snackade i telefon med Nicke xD
Som tur var så träffade jag Flem dagen efter oxå :)

Här kommer lite bilder från den dagen o några andra dagar xD

 Lilla Cesar :)

 Flem :)

 jag dådå xD

 Ja o Flem xD

 Nessie.. som Flem försökte bli bästa vän med xD

 Flem blev trött o somnade ! xD

 Och tillslut Mössen Cross o Silver :)


Thats It !! //Me

Kommentarer

  • Lisa säger:

    haha det var kul dom dagarna, men dagar går ju till ett slut, det är synd

    2009-06-23 | 20:02:59
    Bloggadress: http://lisa85.blogg,se
  • Nina säger:

    Ja du gumman du verkar då ha det roligt om dagarna :)



    Men jag saknar dina inlägg och kommentarer!



    saknar dig med <3



    Kram Nina

    2009-06-23 | 20:11:11
  • Micke säger:

    det ser man på vad roligt du har haft ^^

    2009-06-23 | 20:19:41
  • Åsa säger:

    Va härligt att du har att göra om dagarna...

    Du är så väl värd att ha det skojigt!

    Kramis Åsa

    2009-06-23 | 22:43:55
  • Christian säger:

    Synd att jag inte kunde vara med men var ju tvungen att tänka på stakars katten som satt instängd hela dagen.

    2009-06-24 | 09:13:50
  • Nina säger:

    Jaså ska ni börja ge blod? Det är verkligen en insats det :)



    Jag vill ge blod men får inte på grund av alla mediciner som jag tar och måste a livet ut. Annars hade jag också gett blod, men min fästman gör :)



    Hur mår du gumman, några planer för sommaren?



    Kram Nina

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    2009-06-24 | 11:51:16
  • Finskan säger:

    Hej hej Jasse!



    Vad skönt o se att allt är ok med dig :-)

    2009-06-25 | 21:39:44

Kommentera inlägget här: