rockyjasmine

Olika sidor ;)

Kategori: Allmänt

Här kommer lite sidor jag rekomenderar !!

http://www.sms.se/  :)

Sms.se är en sida där man kan skicka ett sms om dagen :) Bra om man inte har pengar på mobilen eller så :D
Tryck på denna länk : <a href="http://www.sms.se/?r=189957" alt="gratis sms">Gratis SMS</a> ..

www.king.com   ;) 

Spelsida där man kan vara Guldmedlem ( kostar ) eller vanlig medlem..skillnaden e såklart att man får mer spel,ínte stå i kö o man kan vinna riktiga pengar om man är gm :) 

www.zylom.se  
 
Ytterligare en spelsida där man kan spela olika spel.. bl.a TP,Yatzy och massa olika :)

Jaja...orkar inte skriva mer nu xD Bara lite tankar man hade idag .. just nu :O

Ciiiaaaoo / Me
  

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hej gumman!



    Jag har saknat dig jätte mycket!! Jag har haft en jobbig tid på sjukhuset men nu är jag ju hemma och kan SMS:a med dig som jag vill igen :)



    Kram love you!

    Ninis

    2009-03-15 | 11:12:27
  • Nina säger:

    Du måste ju uppdatera oftare gumman!!



    Kramar

    2009-04-04 | 10:10:31
  • Nina säger:

    Nu får du väl ta och uppdatera lilla gumsan!

    2009-04-19 | 09:44:32
  • Lotta säger:

    Hejsan tjejen,en stund efter man hittat din blogg så slutar du skriva - kom igen, gillade den ju.



    Fd. grannen Lotta

    2009-04-29 | 21:51:27
  • billan™ säger:

    Fin fint xD



    kanske lite mer ett uppslagsverk känns det som =)

    men annars e den nice x )



    Lycka till



    //Billan™

    2009-05-07 | 20:27:55

Kommentera inlägget här: