rockyjasmine

FyFan..jag hatar nästan sverige xD

Kategori: Allmänt

Denna veckan har vi haft "Hälsovecka" i skolan.. och avslutade den idag med att springa/gå i vena/lillåspåret  en mil !!? :)
Jag och en i min klass gick/sprang lite...på en och en halv timme :) *Faktiskt nöjd*

Men jag fick väääldigt ont i mina knän :( Tror det är för att jag har någe konstigt fel på dem :P Ialla fall nånting att skylla på xD


Så .. just nu idag så är det hockey på tv :D Kollar såklart..sverige - kanada ju :)
Jag hatar fan nästan sverige xD Dem ligger under med 3-0 just nu !!?

Trodde faktiskt vårat land kunde bättre :O


Imorgon ska jag på "reggeafestival" :) Skriver mer angående det imorgon..med tanke på att jag inte vet så mycket om den xD

Allt från mig nu xD Kommer mer när jag kommer på någe att skriva om :) Kom gärna med förslag :D Ciiiiaaaaooo //Me

Kommentarer

  • Ikkis säger:

    Kommentar......XD

    2009-05-08 | 22:14:17
  • Finskan säger:

    Äsch det är ju bara sport,inget o bry sig om.

    2009-05-10 | 20:18:47
  • Nina säger:

    Vad bra att de har Hälsoveckor uppe hos er också! Det är bra för kroppen att motionera och träna och man blir både piggare och gladare. Men ibland är man lite väl lat, som jag ;)



    Jag hoppas verkligen att du får det roligt på den där festivalen som du ska skriva mer om senare :)



    Nu ska jag kolla till mina bimbos och sedan ska jag hem till mamma om några timmar!!



    Kramar Nina

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    2009-05-11 | 14:27:17

Kommentera inlägget här: