rockyjasmine

Nu får ni allt en stor uppdatering :)

Kategori: Allmänt

Nu har jag inte uppdaterat på vääääldigt länge !!? Så nu är det dax :) Just nu sitter jag här med Viktoria :D Hon kom till mig efter skolan och sen dess har det bara varit flumm :)

Först satt vi bara helt vanligt vid datorn och lyssnade på musik o drev lite med killar :D
Sen kom jag på att vi skulle leta efter min kamera som var borta :O Men som tur var så hittade vi den.. o ni kan ju bara gissa..det blev ju bara liiiite mer flumm :)

Vi började ta en jäkla massa egokort här inne : S
Sen åt vi mackor med massa jordgubbssylt på !!? *Mums*

Vi tog lite fler kort inne..sen fick både jag o Vickkii samma tanke..o vad va inte det ? nu när vi  var så flummiga xD
Jo just precis..att vi skulle gå ut o ta kort o flumma runt :) Vi gick ut o träffa massa folk..men som tur var ingen snygg kille för min del..lixom skämma ut sig bara sådär :P Men Vickkii hade lite mer otur !? Hon såg nämligen en kille som hon tyckte var snygg :O Men jag tyckte han var skitful *Nöjd*

Jag blev så jävla flummig (enligt Vickkii) att jag tog kort på två stycken skyltar :) Den ena var på Pizzeria Express! Deras dagens skyllt :) och den andra var Biltema :) Lite cykel reklam ... ha ha ha !!?

Sen gjorde jag lite modellreklam utanför Napoli :)

Såå..Här kommer resultatet för dagen .. Räkna in att vi är flummiga :) Inget att göra åt :P

 Viickkkiii o Jag :) Flumm flumm flumm :D

  jaaadu..

 Nice Pics Viiickkkii :)

 Egoooo bild :)

 Jadu Vickkii .. sådär kan man ju oxå göra..en ego bild fick du oxå :)

 Denna bilden var jag söt på enligt Vickkii :O Men inte enligt mig själv :P Kommentera?

 Fin "ställning" Vickkii :)

 Vill man..så kommer man upp på alla ställen :D

 Nice Nice :) Bra vi fotar Vickkii :D Nästan likadana ju :)


  Ja ni ser ju själva =)

 O när vi var påväg därifrån..så kom det en bil i rusande fart :O

 Reklam för Napoli :) 



 Det var allt från mig och Vickki :) Kommer mer från mig någon annan dag :D

 Ciiiiiaaaaaooo :)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hallå, vad skoj att det händer lite på din sida!

    Ni verkar ha skoj tillsammans och det är huvudsaken!

    Jag tycker att det var fina bilder!

    Ha det gott och va rädd om dig!

    Kramis Åsa

    2009-05-08 | 08:45:24
  • Vickkii <3 säger:

    HAHAHAHAHA SÅÅ JÄVLA KUL VARE :d§<33333

    2009-05-08 | 15:12:12
  • Micke säger:

    Snygging ;)

    2009-05-08 | 21:56:08
  • anden säger:

    hahah en hel del bilder med en bra text(Y)

    2009-05-09 | 08:50:08
  • Finskan säger:

    Ni har säkert jääätteroligt o finfina bilder :-)

    Men nu ska Moraltanten tala:

    -Inte flumma för söta flickor i er ålder!!!!

    det kan lätt misstolkas.

    flumma betyder nåt helt ANNAT,så stopp o beläg,det finns mera passande ord för er raringar :-)

    2009-05-10 | 20:22:36
  • Nina säger:

    Vad kul ni ser ut att ha på bilderna gumman min :) <3



    Jag hoppas verkligen att du har så kul jämt!!



    Kramar Nina

    2009-05-11 | 14:25:00
  • DaZDust säger:

    Fiina bilder ;)

    2009-05-15 | 10:51:42
  • Teresia säger:

    Hahaha sjuka ni är :P

    2009-05-16 | 02:05:28

Kommentera inlägget här: