rockyjasmine

Tävling :)

Kategori: Allmänt

Dagen idag såg ut såhär :)

Först gick jag upp vid typ sju :O Satte mig vid datorn med massa musik.. sen slängde jag på mig lite kläder o fixade mig xD Sen ut med Rocky sen bar det iväg till typ järnboås..där Rebecca skulle tävla :) Hon var jätte duktig :)
Sen kom jag hem vid halv sju.. åt lite mat.. sen drog jag ut med en föredetta killkompis o hans killkompis xD
Sen började vi bråka o jag kallade honom bög ..för han kallade mig fjortis o bitch :O
Han får skylla sig själv tycker jag :)


Fan Chrille :) Jag vill träffa dig idag.. Men du är ju o fixar ljus o allt vad det var så det funkar ju inte :O Men imorgon ska jag fan träffa dig.. det ska du veta :D

Jag klarar inte av att vara ifrån dig längre..det har gått alldeles för lång tid nu tycker jag :)


Vill ha förslag till vad jag kan skriva om :O Kom med förslag :)

Ciiiiaaaooo // Me

Kommentarer

  • pappsen säger:

    Fyy tusan ja tror hon är KÄÄÄÄÄÄR.!!!!

    2009-05-24 | 17:32:16
  • Nina säger:

    Hej gumman!! Vad kul att du bloggar lite, nu har man något att läsa och kommentera!! Jaså, håller då på att bli kär? ;) Mysigt i så fall, hoppas att killen tar väl hand om dig annars får han med Nina att göra ;)



    Miljoner kramar från mig nere i Skåne

    PS. Maja hälsar ;)

    2009-05-25 | 11:48:26

Kommentera inlägget här: