rockyjasmine

Jämförelse xD

Kategori: Allmänt

Vad heter du?Jasmine

Hur gammal är du?14 År

Ögonfärg? Brun :)

Hårfärg?Svart/brun

Har du långt eller kort hår?Mellan

Glasögon eller utan?Glasögon :P

Tandställning?Nej

Har du syskon?Ja en storasyster

Vem är din mamma och pappa?Min mamma heter Jane o Min Pappa Heter Anders :)

Har du djur? Ja,1 hund (Rocky),2 katter,en hamster o fiskar :)

Favorit färg? Svart :)

Favorit djur? Hund :)

Favorit mat? Typ Bacon o Makaroner..O Mc donalds :)

Vad lyssnar du på för musik? Typ Björn Rosenström o mycke mer..

Vad vill du gå för program på gymnasiet?Djur o natur eller liknande(någe med djur)

Sportintressen? Rida,spela innebandy(fast gör inte det,men det är kul. )

Bästa film? Vet inte

Bästa bok?Gullhunden:)

Var har du bott under ditt liv?I Örebro o i Nora :) 2 ställeni Nora o Många olika ställen i Örebro.

Vilken årstid gillar du mest?Vår/sommar

Favorit blomma?Ros :)

Vad är din klädstil?typ Tajta Jeans o linne :) Vet inte vad det kallas :O Tycker vi kan säga MIN stil :D

Har du tatueringar?Nej

Har du piercingar? Ja,en i naveln o i öronen ,som typ alla har.

Favorit skådespelare/skådespelerska?Johnny Depp :D

Vart vill du resa? (Både i Sverige och utomlands). Alla djurparker i sverige :)

Har ni snö?Ja just nu!

Hur kallt har ni?- 2 just nu bara !

Har du egen dator?Nja man kan säga det..Nästan bara jag som sitter vid datorn hos mamma ;)

Bästa TV serien?Blä..Kollar inte på sånt skit..Men okej Tila tequila :)

Din bästa vän/vänner?Nathalie i lindesberg o Rebecca i Örebro :) O många fler :P

Vad för bilmärke gillar du?  Volvo :)

Vad för mobil har du? Samsung E250

Bästa godiset?Äter inte godis..Nu efter det nya året!

Berätta lite om din hund Rocky: Han är min allra bästa vän..O jag skulle alldrig kunna träffa en bättre hund tror jag..
Han är med mej på allt jag vill :) Han vaktar mej när vi är ute o vi gosar på kvällen innan jag sover  :) En riktig söt Knähund..Fast han är stor!

Jaha det var lite om mig :)
Kan ju inte skriva allt..då skulle det ju bli massor..Man skulle inte orka läsa det ;O

Ciiiiiaaaoo // Me

Det skrevs den 4/1-09

Vad heter du?Jasmine

Hur gammal är du?15 År

Ögonfärg? Brun :)

Hårfärg?Brunt..

Har du långt eller kort hår?Mellan

Glasögon eller utan?Glasögon :P

Tandställning?Nej

Har du syskon?Ja en storasyster

Vem är din mamma och pappa?Min mamma heter Jane o Min Pappa Heter Anders :)

Har du djur? Ja,1 hund (Rocky),1 katt(hulda)

Favorit färg? Svart :)

Favorit djur? Hund :)

Favorit mat? Typ Bacon o Makaroner..O Mc donalds :)

Vad lyssnar du på för musik? Allt möjligt,men inge dansband eller opera!!

Vad vill du gå för program på gymnasiet?Jag vill bli veterinärassistent eller liknande så jag ska nog gå på kvinnersta :)

Sportintressen? Rida,spela innebandy o basket är faktiskt ganska kul :D

Bästa film? Jurassic park

Bästa bok?Gullhunden:)

Var har du bott under ditt liv?I Örebro o i Nora :) 2 ställen i Nora o Många olika ställen i Örebro.Just nu bor jag nära stan i Örebro men snart i Lundby.

Vilken årstid gillar du mest?Sommaren,bara det inte är så varmt.

Favorit blomma?Ros :)

Vad är din klädstil?Min egen stil,det jag tycker ser bra ut o passar mig.

Har du tatueringar?Nej

Har du piercingar? Ja,en i naveln o i öronen och snart någon mer stans,men vet inte vart...förslag?

Favorit skådespelare/skådespelerska?Johnny Depp :D

Vart vill du resa? (Både i Sverige och utomlands). Alla djurparker i sverige och till nåt varmt land :D

Har ni snö?Nej inte än xD det är ju bara oktober.

Hur kallt har ni? 6 grader varmt just nu...

Har du egen dator?Nja man kan säga det..Nästan bara jag som sitter vid datorn hos mamma ;)

Bästa TV serien?Typ ... Family guy o simpsons o så xD

Din bästa vän/vänner?Rebecca o många andra.

Vad för bilmärke gillar du? Volvo :)

Vad för mobil har du? Sony Ericsson W595.

Bästa godiset?Hmm, finns mycket gott

Berätta lite om din hund Rocky: Rocky är en väldigt fin vovve och snäll mot allt o alla. Han är snart bäst på agility oxå :p


Skrivet den 18/10-09

Finns lite skillnader. That´s it //Me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: