rockyjasmine

Lääääängesen

Kategori: Allmänt

Tjena alla bloggläsare :) Nu var det länge sen jag skrev nåt här på bloggen men nu ska jag försöka komma igång igen xD  Men  det blir efter flytten som sker den 1:a December :) Då flyttar jag till lundby!
Men just nu har jag lite mer att säga än att jag ska flytta...Jag fyller år om 2 veckor och 6 dagar :D Gratta mig?xD
För dem som känner mig så vill jag ha Pengar eller presentkort så jag kan köpa kläder .. Om inte det så får ni ha egen fantasi ;D Så på lördagen om typ 3 veckor blir det party :D:D



På måndag i skolan ska vi börja klockan 08.00 istället för 09.15 tack vare att vi ska ha sexualkunskap hela förmiddagen xD O nästa vecka är vi lediga :) för då är det höstlov .. Då ska jag sova o spela biljard xD Någon som vill vara med o spela biljard?  Eller vågar ni inte? Jag klår er alla ;)

När vi flyttat till Lundby ska jag börja sola,basta och gymma :D Någon som hänger på?xD

Nej nu ska jag äta kaka xD

Återkommer någongång ...

That´s it //Me

Kommentarer

  • Finskan säger:

    Ojsan vad mycket du har på g nu.Vart ska partajet äga rum då?

    Var det god kaka?

    Sexuallkunskap är viktigt o lära sig ;)

    2009-10-18 | 17:14:40
  • Jasmine (bloggägare) säger:

    Svar till Finskan... Det äger nog rum ute på gatan :D för hemma hos oss kan vi inte vara :p massa kartonger o grejer xD Åt ingen kaka ...

    Hahahha vi får väl se imorgon hur mycket jag redan kan o hur mycket jag får lära mig xD

    2009-10-18 | 17:29:38
  • Finskan säger:

    Gatufest najs hahaha.......

    man kan alltid lära sig nåt nytt ;)

    2009-10-18 | 17:32:31

Kommentera inlägget här: