rockyjasmine

Sjuk :(

Kategori: Allmänt

                                                            Hej alla som läser min blogg xD

Igår var jag som sagt hos min pappa o åt fika och firade pappa :D Sen gick jag hem xD
Han fick en Nobless av mig xD

Idag är jag hemma o är sjuk :(

I helgen ska jag nog träffa Älsklingen,för jag ska gå till skolan imorgon :D Men jag får inte sova borta i helgen :(:( Men nästa vecka är det ju höstlov så då kanske man kan sova borta några dagar xD

Jag funderar på att ha Halloween fest ute på Hertig karls allé. Vad tycks?xD
Någon som vill boka tid till att träffa mig helgen den 6-8 november?xD fyller på lördagen den 7:e så det blir nog ganska mycket folk att träffa den helgen xD

That´s it xD //Me

Kommentarer

  • Izabell säger:

    Jag är också sjuk :(

    2009-10-26 | 13:23:57

Kommentera inlägget här: