rockyjasmine

Typiskt mig :(

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Idag är det den 5 december och jag är sjuk :( ..
Var på jouren på nygatan 7 idag ^^.. för jag trodde att jag hade halsflöss eller streptokocker.. men de va tydligen bara en vanlig förkyldning trodde han :p
Men nu sitter jag här, har druckit honungsvatten och sugit på en äcklig bafusin.
Ska nog gå o bada snart :) .. Hade velat träffa älsklingen som ja bråkade med igår, men han skulle hjälpa sin bror o sen skulle han iväg till "jobbet".
Men det är väl lika bra kanske.. så ja inte smittar honom ;o


Hur som helst så vill jag bli frisk! .. det här är inte kul längre, kan varken svälja, prata eller äta/dricka utan att de gör ont :'(

Såfort ja blivit frisk så ska ja träna, så ja tränar fram mina magrutor så dem blir lite mer synliga igen :p

Nej, nu blir det bad :D ciiaaaaoooo
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: