rockyjasmine

Jag e nöjd ^^

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Nu var de enormt längesen jag var inne o skrev nånting här, men jag har haft fullt upp med skolan :)
O Tack vare att jag engagera mig i skolan för en gångs skull, så kunde jag göra två stycken prov jag kommit efter med. Första provet var Kolföreningar,det fick jag G på :) O det andra var Alkoholer.. det fick jag G+ på, ett poäng från VG ;)

Men sen kan vi komma till det som inte är lika kul, det är snart 4 månader sen jag och Johan gjorde slut :(
O nu vet han inte hur han ska ha det, nån som har tips på vad ja ska göra? :p

Idag är ja hemma o sjuk .. förkyld :(.. men inte jätte förkyld, för de bryter aldrig ut :s


Igår fyllde min syster 23 år, grattis till henne? 

Och på fredag ska jag fira min farmor som fyller, men ja vet inte hur mycke ^^ 
Sen kommer Lisa hit på fredag, vi ska vara barnvakt åt lilla skitungen ^^ , så då får hon vara som min lillasyster ^^..hon är ju bara 7 år :p

Juste ! Jag har lärt Rocky att gå fot ORDENTLIGT! Sen får man även lägga godis på nosen på han, o sen väntar han tills man säger varsegod :) Sååå duktig ^^ .. o snart blir det grattis till han också, då ska han få ett grisöra xD .. Han fyller hela 3 år den 23:e Mars ;) 


Senare idag ska jag tvätta & sola ;) .. o alla som gnäller på att ja solar, skit i de ni.. de straffar inte er om jag solar :p ..får ja nå hudcancer o skit så får ja skylla mig själv!! 

Mamma har gjort karpaltunneloperation, därför ska jag hjälpa henne tvätta idag ^^ 

Btw : JA MÅSTE HA NY MOBIL ^^
 

Kommentarer

  • Nina säger:

    Grattis till dina betyg!

    2010-03-17 | 11:29:27
  • Teresia säger:

    Faan bra med betygen..rocky är en duktig ponke =)

    Sola är snyggt och Johan borde du strunta i.

    Tjohej

    2010-03-17 | 13:32:16
  • pappsen säger:

    Va glad ja blir när du skriver om dina betyg keep it upp girl . Det andra ska ja nog inte lägga mig i. killar kommer komma o gå i ditt liv så är det en stund till kramizzar pappsen

    2010-03-17 | 16:33:07
  • Den där Mattias säger:

    Grattis till dina betyg and keep it up så kommer du långt i livet ''The sky is the Limit'';)

    GZ till din syster, farmor och Rocky:)

    Have a wonderful day!

    2010-03-17 | 19:46:57
  • Victorijaah säger:

    Grattis te din syster o te dig <333

    2010-03-18 | 14:11:01
  • finskan säger:

    vad kul att det går så bra i skolan,fortsätt så:)))



    Ja killar,vad är det???;)



    Duktigt av dig o hjälpa mamsen:))

    2010-03-18 | 17:48:41

Kommentera inlägget här: