rockyjasmine

Big brotheeeer

Kategori: Allmänt

Nu sitter ja här o kollar repris på big brother på tv11 :)
Tycker de är så hiiiimla kul att kolla på, jag skrattar mååånga gånger från början till slut ^^

Speciellt när folk får dissen :o xD

Finns ju ett hemligt par, en transa & en bisexuell kille med, så de är lite spännande (A)

Även fast vissa folk tycker de är dåligt, så kollar ja lite ^^ Kan inte hålla mig ifrån de xD

Så nu sitter ja alltså här o tittar på det, sitter vid datorn, äter jordnötter, sms:ar & dricker dricka ^^

Jag är tjej, så jaaa jag kan faktiskt göra så mycket samtidigt ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är rätt min plutt titta på vad du vill o skit i vad alla andra vill du ska se... :)

    2011-02-26 | 17:59:20
  • Jasmine säger:

    Jo men så är de ju pappa, jag kollar o gör de ja känner för :)

    2011-02-26 | 18:18:02
    Bloggadress: http://rockyjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: