rockyjasmine

Lilla söta du

Kategori: Allmänt

Man kanske ska köra lite fjortisstyle för en gångs skull o säga : Hey bloggen ;)

Haha , nej men tänkte faktiskt berätta lite om min helg och lite av veckan ^^

I torsdags träffade jag min syster( teresia87.blogg.se) och vi åt pizza i markbacken :)
De va gott ^^ .. Sen gick vi upp till elin som bor i markbacken och så kände ja på systers nya bröst & lekte fotograf :)

I fredags var de lugnt, satt hemma o spelade lite spel med mamma & en granne ^^
Igår kom Jimmy hit efter att han hade varit i stockholm, han va full, men fortfarande lika söt :p
Vi satt här.. jag, jimmy,mamma,jerry och hans kusin.
Spelade spel o babblade en massa xD
Jimmy sov här o vi hade lite kul.
Skulle ha haft filmdag idag men han tror han är magsjuk ^^
Jag tror de är fyllesjuka ;)


ciiiaao !

Kommentarer

  • Teresia säger:

    Alltid skoj att träffa sin syrra =) Ses i veckan!!

    2011-03-13 | 19:19:52
    Bloggadress: http://teresia87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: