rockyjasmine

studiedaaaag :D

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hemma hela dagen, skönt med studiedagar :D

Började med att ja vaknade ganska sent, åt kebabpizza till frukost & sen träffade jag Chrille en stund. Jag, Chrille & Rocky satte oss inne på vivalla centrum & åt glass :)
Efter de har jag bara tagit de lugnt. Väntar på att Jimmy ska komma från bandyn så han kan vara lite social ^^ så söt som han är :)

Där var ja igår förresten, hos jimmy :p
Men sen gick han o la sig, för han skulle till jobbet idag thihihihih :*
Men ja vill gå till 9:an idag & kolla film & sova ;) .. ska tjata o se om de funkar ;D<3
ciiiaaaaooo

Kommentarer

  • Christian säger:

    Var jävla nice att ses lite:). Ursäckta mitt sena svar men jag har varit upptagen med Photoshop ända sen jag starta datorn. Hälsa din mamma och Rocky från mig:).

    2011-03-21 | 21:18:32
    Bloggadress: http://www.itg-orebro.se/~user35/

Kommentera inlägget här: